lördag 5 mars 2011

Konichiwa!

Hej igen!
Sista dagen i Tokyo! :( Idag gäller det att vara effektiv. En titt ut på stan, shoppa, tillbaks med lite fina inhandlade saker och en snabb lunch på rummet med typ världens godaste kaneläppleyoghurt. Köpte en superduperfin top som ni ser, den är blåvitprickig med spetskrage, åååh så söt. Och påsen den fick åka i var också fin. Allt är så fiiint här. Tyvärr kan jag inte handla så mycket kläder till mig då jag inte är någon liten japanska, de flesta plaggen är typ onesize, och skorna finns bara i S, M & L, haha! Tvärstopp där kan man säga. Men det verkar inte vars något prima system för japanskorna heller då de hasar runt som om i mammas klackskor... Nu ska jag njuta av solen och mina sista timmar i Tokyo. Sayonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar