måndag 12 oktober 2009

vad hände med husbloggen?

...kan man undra.
jo, datorn den ligger inne i ett skåp tillsammans
med ritplattan. skärmen står på en hylla någonstans.
nu sitter jag med två gånger två decimeter minidator
i knäet och får nästan kisa för att se bokstäverna.
arbetsplatsen stavas köket och i källaren står några
kubikmeter l å d o r och k a s s a r med en massa tyger,
papper, pärmar, och prylar som tillhör undertecknad.
man skulle kunna kalla det kaos.

men herre min skapare vad vi trivs ändå! och till helgen
ska det läggas golv i mitt framtida arbetsrum. sedan bär
det av till bauhaus för att inhandla värsta elfasystemet.
ja ni förstår grejen. hoppas kunna dela med mig snart
av diverse flyttkaos blandat med fin fin inspiration från
nya hemmet. tack ni söta som undrat vart jag tagit vägen!
oktober ska bli en bra månad.
puss.

2 kommentarer:

  1. Det ser jag fram emot! :)

    SvaraRadera
  2. så du önskar dig en tavla, ja allt man önskar kan man få....tingeling

    SvaraRadera